Cookies
Provozovatel webu, společnost interNETmania s.r.o., Přeštická 1087/22, 102 00 Praha, IČ 28615484, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě vašeho souhlasu také pro retargeting. Více informací
Souhlasím
Zákaznická linka: 732 630 662 (Po-Pá 9-18 h)
Na tonery jsme tady my.
Přihlaste se
Už jsem u vás nakupoval

Reklamace a vrácení zboží

Nejste se zakoupenou náplní do tiskárny spokojeni? Máte-li důvod k reklamaci, neváhejte se na nás obrátit. Vyřízení reklamace řešíme ihned a vždy se snažíme svým zákazníkům maximálně vyhovět. Vaše spokojenost je pro nás důležitá!

 

Reklamace tonerů TOREX a TEKO

Reklamace tonerů TOREX a TEKO je velice jednoduchá a po pečlivém zabalení reklamovaného produktu se již nemusíte o nic starat. Následující pracovní den po oznámení reklamace můžete očekávat doručení nových tonerů.


Doporučený postup reklamace:

  • kontaktujte nás na tel. č. +420 732 630 662, e-mailem nebo na on-line chatu a my na základě Vašich informací zařídíme bezplatný svoz reklamovaného produktu,
  • reklamovaný produkt pečlivě zabalte a volný prostor balíčku vyplňte např. zmačkaným papírem, aby se produkt ještě více nepoškodil (pokud reklamujete více produktů, dejte je všechny do jedné krabice),
  • pro zdárný průběh reklamace doporučujeme přiložit do krabice stavový výtisk z tiskárny (tzv. MML status), popř. výtisk dokumentující závadu (v případě nefunkční tiskárny nám pomůže foto chybové hlášky na displeji tiskárny zaslané emailem),
  • my Vám obratem zašleme nové produkty, zpravidla následující pracovní den předáte řidiči zajišťujícímu bezplatný svoz své reklamované zboží a obdržíte od něj nové zboží.*

*Předání reklamovaných tonerů a obdržení nových tonerů může proběhnout u stejného řidiče nebo Vám může nové tonery doručit zcela jiný řidič.

Reklamace originálních produktů

Při reklamaci originálních tonerů a inkoustů je nutné uvést podrobné podklady specifikující reklamovanou závadu, které požadují výrobci originálních produktů k posouzení reklamace.


Doporučený postup reklamace:

  • reklamovaný produkt pečlivě zabalte a volný prostor balíčku vyplňte např. zmačkaným papírem, aby se produkt ještě více nepoškodil (pokud reklamujete více produktů, dejte je všechny do jedné krabice),
  • do zásilky přiložte vyplněný reklamační formulář obsahující nezbytné údaje pro zahájení reklamačního řízení, zejména neopomeňte uvést:
  • - číslo faktury či objednávky
    - typ tiskárny
    - sériové číslo tiskárny
    - popis závady (důvod reklamace)
  • pro doložení reklamované závady přiložte:
  • - kontrolní výtisk, na kterém jsou viditelné vady, šmouhy apod.,
    - stavový výtisk z tiskárny (tzv. MML status),
    - v případě nefunkční tiskárny zašlete emailem foto chybové hlášky na displeji tiskárny
  • zásilku s reklamovaným zbožím a s výše uvedenými podklady opatřete údaji odesílatele a označením REKLAMACE a odešlete na adresu:

    REKLAMACE
    OriginálníTonery.cz
    Reklamační oddělení
    Novoveská 1264/9
    709 00 Ostrava
     

    Upozornění: Pokud nebude zásilka řádně označena jako REKLAMACE, může být zaměněna se zásilkami prázdných náplní určenými k ekologické likvidaci a reklamační řízení nebude zahájeno.
  • po obdržení zásilky Vám zašleme Potvrzení o přijetí reklamace a zahájíme reklamační řízení.

Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

Zakoupili jste omylem nevhodnou náplň do tiskárny? Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodů do 14 dnů pouze v případě, že je v neporušeném originálním balení. Jelikož je námi prodávaný sortiment zbožím běžné spotřeby ve smyslu § 1840 písm. g) občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb. v platném znění), nelze odstoupit bezdůvodně od uzavřené kupní smlouvy do 14-ti dnů, pokud je otevřené balení.

V případě, že splňujete výše uvedené podmínky, přiložte do zásilky s vraceným zbožím vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy.


Snažíme se Vám však vyjít vstříc a najít všechny možné způsoby pro to, abyste mohli zboží vrátit i v porušeném obalu. Pokud si přejete vrátit originální zboží s porušeným vnějším obalem (vnitřní obal, tzv. airbag je neporušen), kontaktujte nás. Přes naše partnery můžeme zboží vykoupit za 40-70 % ceny. V takýchto případech nás nejprve kontaktujte.


U produktů TOREX nabízíme možnost vrácení zboží do 14 dnů i s dalšími garancemi a výhodami.

Dokumenty ke stažení

Zboží je skladem
Doručíme do 2 pracovních dnů
Skladem

dsdsdsdsdsd

Nedostupné

Zboží není momentálně skladem. Je na cestě od dodavatele,
dostupnost je odlišná podle značky náplně.
O době dodání Vás po objednání budeme informovat.

Poslední kus skladem

Na skladě je momentálně poslední kus.

 

Poslední kusy skladem
Zboží není momentálně skladem. Je na cestě od dodavatele, dostupnost je odlišná podle značky náplně. O době dodání Vás po objednání budeme informovat.